Waardering voor
waarzegster Anouk
Beste Anouk, ik spreek je nu al langere tijd. Of het nu dichtbij ligt of ja jammer genoeg wat langer op zich laat wachten, het lijkt altijd uit te komen. Zoals hoe je zei: hij zal spijt krijgen van zijn huisgenoot, jahoor! Binnen 3 maanden heeft hij het huis al verlaten.
Ik kan niet wachten dat ik eindelijk klaar ben met mijn EVC-traject. Dan rest nog 3 laatste modules die klassikaal gevolgd moeten worden met daarnaast mijn scriptie. Ik zal het tegen die tijd met je delen!
We gaan voor goed en positief nieuws. Anouk ik wil je nogmaals in het bijzonder bedanken. Hoevaak ik je wel niet benaderd heb, met talloze vragen en verhalen. Het lijkt net een live soapserie, maar je blijft neutraal en hebt zoveel geduld gehad. Dat maakt het mediumschap je dan ook meer dan waardig.
Bedankt Anouk!