
Ervan dank jewel voor je goede lieve raad zal er regelmatig aan denken love
Dank je voor het fijne gesprek en de bevestiging van een aantal dingen gr Yvonne
Evran heeft het zo bij het rechte eind. Ongelooflijk goed en zeer aangenaam om mee te praten. Het helpt als iemand zoveel kan invoelen zonder dat je teveel hoeft te vertellen. Groeten van Meva
Hallo Evran, Al jouw waarnemingen kloppen, wat je over bepaalde mensen kunt vertellen en situaties. Verleden en huidige situatie weet je goed te omschrijven. Een eerder voorspelling is uitgekomen en nu wachten op het volgende. Bedankt voor je steun! Kan ook altijd lachen met jou. Liefs, A
Dankjewel voor de mooie gesprekken vanavond. Je wist de situatie goed te omschrijven en te duiden. Ook hoe mensen naar mij toe staan, wonderlijk raak. Tot de volgende!
Hallo Evran, Ik heb je voor eerst gesproken. Wat geweldig ben jij. Het klopte allemaal. Ik raad hem zeker aan. En zo bijzonder lief, liefs Jeannette.
Hi, vandaag heb ik je voor t eerst gesproken, je kon goed de situatie duiden. En de beschrijving over de persoon kon jij feilloos benoemen. Nu ga ik met je advies aan de slag! Dank! Liefs A.
Voor het eerst gesproken met Evran, en wat hij invoelde klopte helemaal! Uiteindelijk inderdaad niks geworden met die jongen zoals u al zei. Niet wat ik gehoopt had maar wel de realiteit helaas. Bedankt voor de reading! Groetjes R
Dank je wel ik hoop echt dat het uitkomt wat je zei en dat ze dichterbij komt.
Simply the best !!!!!!!! grt R
Bedankt voor de reading! Alles klopte wat je over de personen vertelde. Ook het advies neem ik ter hart, dankjewel! Blijf het apart vinden dat je zaken benoemde, terwijl ik geen vragen had daarover. Bijzonder! En ook de 4 dagen klopt zoals je dat hebt voorspeld!
Erg goed medium. Hij bevestigd je eigen intuitie en geeft ook nog waardevolle persoonlijke adviezen. En hij weet een persoon exact te beschrijven. Echt een aanrader!
Erg goed medium. Hij bevestigd je eigen intuitie en geeft ook nog waardevolle persoonlijke adviezen. En hij weet een persoon exact te beschrijven. Echt een aanrader!
Erg goed medium. Hij bevestigd je eigen intuitie en geeft ook nog waardevolle persoonlijke adviezen. Hij weet een persoon exact te beschrijven. Echt een aanrader!
Topper, hij neemt zijn tijd even om in te voelen, maar dan komt hij… klopt als een bus
Top! Ongelooflijk vriendelijk en opgewekte persoon. Gaat naar de essentie en hangt niet de therapeut uit… Werkt vanuit zijn gevoel/hart… geen ego te bespeuren!
20 apr voor het eerst met Evran gesproken. Na goed invoelen vertelt hij heel veel! Natuurlijk moet ik afwachten of het uitkomt maar dat gaan we zien. Tijd is altijd moeilijk maar ook daar geeft hij een schatting aan. Even afwachten wat uit komt?? Evran heeft ook veel humor. Ik ging helemaal stuk! (over lelijke mannen). Ik bel over een maand weer om te zien wat is uitgekomen! Gr Nicole
Een lieve, warme paragnost is Evran, hij kon me meteen met detail vertellen hoe de situatie was en ik had nog helemaal niks gezegd. Groetjes Deborah.
Beste Evran..bedankt voor je consult . Kort maar duidelijk Heel goed medium Grt Ann uit Belgie
topconsulent ! waterval aan info gekregen grt R